poniedziałek, 20 stycznia 2014

Zjedz pysznie, wymyślnie i bez brudzenia garnków – zamów catering!

Nigdy nie miałam dobrej pamięci, a moja przypadłość daje się we znaki zawsze w czasie czyichś urodzin. Tym razem trafiło na święto mojego narzeczonego. Zakupy nie zrobione, w mieszkaniu bałagan, a ja spędzę następną godzinę w drodze z pracy. Zamówienie pizzy nie wchodzi w grę, bo przecież miało być oficjalnie… Dzisiaj nie dam plamy-pomyślałam i zadzwoniłam do Powozowni: http://www.powozownia.pl/catering/ (za poleceniem znajomej z pracy). Zamówiłam żeberka, spaghetti, sałatkę wegetariańską i gołąbki, na deser wzięłam jakieś dwa gatunki ciasta, a sama podjechałam do delikatesów po drodze z pracy i kupiłam dwie butle wina. Impreza była w 100% sukcesem, a mój Radek bardzo zadowolony! Grafika z- powozownia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz